Ont

Har legat i sängen med migrän hela eftermiddagen och kvällen efter nattens jobb :( Sprängande huvudvärk och spytt flera gånger. Har dock känts ganska bra i några timmar nu. Tur att Jing var här och pysslade om mig, han är bäst!

Blev med andra ord inget jobb den här natten, fick ringa och sjukanmäla mig. Nästa vecka är det endast jobb nyårsafton till 22.

Imorgon kommer Kajsa och Kalle hit :D Vad roligt det ska bli! Hoppas jag känner mig pigg och kry då så jag orkar med en sväng på stan och middag på kvällen :) För det är planerna!


Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD

Hoppas du mår bättre idag så du orkar ses. Känner du inte för det så är det bara att säga till :) Eller så tar vi bara o fikar hemma hos dig. Du får bestämma :) Verkar så jobbigt med migrän :( Stackars min Camilla!

2009-12-28 @ 09:26:00
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Helén

Fy för migrän .. Tur att du hade pojken hemma som kunde pyssla om dig i alla fall =)



Hoppas de blir en stund på stan för er idag med avslutande midda =)

2009-12-28 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0