Uppdatering

Jobb 10-18.30 idag. Lite lättare att ta sig upp den tiden.

Igår efter jobbet fikade jag med Christian. Trevligt att ses då vi inte setts på ett tag! Senare på kvällen var jag med Jing i butiken en liten stund. Galleriorna har öppet till 20 så här dagarna innan jul. Lite middag hemma hos mig efter det och sen hem till Jing en stund. Jag tittade på kinesisk dramaserie med hans mamma bland annat :) Gosade lite med Tibbe också och lånade hans bur som vi tog hem till katterna.

Ikväll är det tvätta som gäller och slå in julklappar!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jo en lite humare tid att gå upp på e de ja

Klappinslagning för fullt här...

2009-12-22 @ 12:58:36
Postat av: Helén

E inte alls avundsjuk ....

2009-12-22 @ 18:39:14
Postat av: Crizzy Bee

o snart är det dags igen! hoppas du hade en underbar jul=)

2009-12-26 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0