Fantastic friday

Jag hade en väldigt trevlig kväll med Helén igår. Jag lagade middag, ett nytt recept, kanske inte supergott men soltorkade tomater och fetaost i och det älskar jag :) Helén hade med sig vitt vin och efterrätt. Jag fick också en fin gul ros :D Den största överraskningen var dock ändå Heléns långa hår!

Hann med mycket  annat igår kväll också. Jag tvättade, diskade, plattade håret och så lite småplock. Packa fick jag göra imorse. Men nu är jag redo för Göteborg :D Bara fyra timmar till jag ska åka (med tåg) och jag längtar.

Fick ett förlåt-sms igår som verkligen värmde! Tror att det kändes lite oväntat, därför blev jag så glad. Jag själv funkar så att jag kan bli så himla arg och verkligen hetsa upp mig men långsint tror jag aldrig att jag har varit i hela mitt liv. Har man inte tid med heller? :P

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helén

F-N va ont de gjorde å lägga huvvet på kudden

hhah.. å hade ganska gullit från A när ja kom hem =)

2009-02-27 @ 08:45:03
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jag kan med verkligen bli arg, kanske du märkte. Men sen kom jag fram till att vafan håller jag på med. Om du vill så skulle jag vilja prata med dig på msn nästa vecka och förklara ytterliggare. Men ha nu en fin helg i götebporg (nej jag är inte schizofren, jag har bara tänkt efter lite :P) Å jag är jätteglad jag skickade sms:et innan det blev försent.

2009-02-27 @ 08:48:02
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Skönt med 4-timmarsdag! Det var sannerligen vad hennes hår växer fort, men det blir kanske så när man är gammal ;) Bild uppskattas! :) Nu ska jag återvända till sängen, är inte frisk än =/

2009-02-27 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0