Jobb

Förvirringen bara växer. Blev uppringd om ett jobb jag sökt, via manpower. Dom tyckte att jag verkade passa för tjänsten men dom vill gärna ha någon typ...igår. Är liknande arbetsuppgifter som jag har här men vet inte vilken bransch det är :P Det står inte i annonsen. Tänkte inte på att fråga heller för kom inte riktigt ihåg nåt om jobbet, bara titeln på det, "kvalitetassistent". Var tvungen att läsa på efter ;)

Har bara skrivit på kontrakt här till sista februari så av dom snälla människor jag har runt omkring mig som jag fått råd av tycker dom flesta att jag bör tänka på mig själv och vad som är bäst för mig. Tänk om jag inte tar det och sen står utan jobb den sista april? Å andra sidan vet jag att jag skulle sätta dom här i knipa. Och det känns inte bra heller.

Ska iaf ta upp frågan med min chef.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Amélie sa att Manpower suger som arbetsgivare. Men jag tycker ändå du ska ta det. :) Du kan inte ta det på villkoret att du får börja senare?

2009-02-09 @ 14:42:11
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Kajsa

jag har svarat på MSN!

2009-02-09 @ 15:15:02
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Carro

ooh låter toppen det :D måste upp i vettig tid bara på söndag men det ska nog gå bra :)



vilket dilemma du! såklart man inte vill sätta sina arbetskamrater i skiten, men om du kommer hamna i skiten ännu mer om du inte tänker på dig själv så är det ju ändå värt det. allting löser sig till slut!

2009-02-09 @ 21:05:23
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad sa bossen?!

2009-02-10 @ 12:32:42
Postat av: Andreas

Vad sa schäfern??:)

2009-02-10 @ 20:30:24
Postat av: Andreas

Vad sa schäfern?!

2009-02-10 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0