Tisdagen

What a long day! Gick upp halv sex imorse och kom hem för en timme sen. Dagen var ganska intressant men jag kände mig lite malplacerad bland alla chefer, arbetsledare osv för det var dom flesta. Jag hade tagit fram statistik som vi skulle gå igenom och jämföra med dom andra kommunerna (Linköping, Jönköping, Örebro, Eskilstuna och Västerås) som var där, var väl främst därför jag var där men statistiken hann vi inte ens gå igenom :P Nåja, nya erfarenheter är alltid bra.

Imorgon kommer lönen. Som jag har längtat :D


Mörk och skakig morgon hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite synd men ändå en kul erfarenhet

2009-02-24 @ 20:05:38
Postat av: Helén

Hm Skumt att de försvinner när man skickar iväg..

2009-02-24 @ 20:07:22
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: KAJSA

Jag är stolt över att du klarade dagen och att du är så bra! :) Förstår att det var skönt att däcka i soffan efter en sådan dag.



Jag mår sådär, äter alvedon så det står härliga till. Jag var på jobbet idag och planerar att jobba resten av veckan också.



Visst var Lindas program kul? Vi skrattade typ hela tiden och vilken cliffhanger!!



Jag längtar också till imorgon, ska shoppa efter jobbet :)

2009-02-24 @ 21:04:35
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0