Måndagkväll

Jag överlevde dagen. En del att göra som sagt men inte överdrivet mycket. Bara att beta av i prioriteringsordning, vilket betyder att det blev statistik hela dagen. Tur att jag tycker statistik är kul :) Det är iaf kul när man får fram resultat och det inte är på alltför avancerad nivå som jag tycker det var på universitetet. För avancerat för mig åtminstone ;)

Tråkigt att börja söka nytt jobb.  Har svårt att tro att jag kommer hitta ett jobb som jag trivs såpass bra på som jag gör nu, roliga arbetsuppgifter och underbara arbetskamrater. Men man kan ju hoppas :)

Ätit middag nu och ska ta disken. Sen blir det tvn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tänka de men måste ju ända av skönt att slippa sina egna fyra väggar ....

2009-01-19 @ 20:13:17
Postat av: Lisa

Haha, jag håller verkligen med =) så lätt att göra och samtidigt så fräscht och nyttigt - perfekt alltså =)



Härligt du mår bra nu!!

2009-01-19 @ 21:59:43
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

Ja det kan jag nog ha =)

2009-01-20 @ 13:09:17
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

Låter ju spännnande ...

2009-01-20 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0