Underbara lönefredag

Var iväg på utbildning på eftermiddagen. Vi var klara 15.30 så jag kunde sluta lite tidigare idag. Sen blev det shopping på stan. Tillsammans med alla andra som fått lön! Jag var på bolaget och köpte lite dricka till imorgon och så blev det lite kläder att ha på festen ;) Hade tänkt köpa strumpbyxor med det blev en svart kjol och ett korallfärgat (?) linne.

Åt lunch på kinarestaurang idag med Kerstin och Goce, gott och trevligt.

Om ett par timmar ska jag hem till Helén och barnen och äta middag. Blir väl nåt glas vin till också för mig och Helén. Åker till Kristianstad och Lisas 25-årsfest klockan 12.35 imorgon så den lilla packning jag behöver ordnar jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0