Flirt på jobbet

Hemma efter en lång kväll med att svara på sms. Lite kul hade jag dock på jobbet ! Har en beundrare där och idag skickade vi lappar till varandra. Känns härligt att vara 14 igen ;) Han skrev "jag vill hem och sova" då svarade jag att jag ville hem och slänga mig i soffan. Då skrev han "vi skolkar, jag har glass hemma" haha Så sött! Men vi var duktiga och stannade kvar. 


Nja, inte riktigt kanske



Första två timmarna idag hade jag telefon. Fick en snuskgubbe i luren! Han undrade om vi hade långbyxor på oss på jobbet eller om vi fick ha shorts och om jag hade shorts. Så frågade han om min ålder. Till slut ville han ha numret till en strippklubb i Stockholm. Suck. Han började samtalet med att fråga om massa nummer som jag inte hittade. Och så pratade han jättetyst.  

Kommentarer
Postat av: Helén

Flirta på du ...

Går ju tiden lite fortare =)

2009-07-19 @ 11:09:28
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

Mkt bra där ....

Mysigt värre .... haha

2009-07-19 @ 17:57:40
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0