Lill-lördag

Efter jobbet hängde jag med Helen på en shoppingtur. Jag var duktig och höll i mina pengar och var bara smakråd :) Eftersom det var så fint väder så blev vi sugna på att ta en öl på nån uteservering. Sagt och gjort, efter två cheeseburgare på mcd gick vi till Higlander inn och tog en öl (eller öl till mig och vin till Helen). Där satt även dom berömda engelsmännen (även Antony såklart) så vi gjorde dom sällskap. Efter ölen tog jag ett glas vin och sen gick jag och handlade middag. Har städat lite, duschat och ska snart göra lite mat för om drygt en timme kommer J hit. Längtar!

Dagens värsta är att Lillan varit inlåst i klädkammaren hela dagen :( Hörde ett ynkligt skrik när jag kom hem. Har så dåligt samvete. Antagligen smet hon in imorse när jag hämtade kläder och så stängde jag väl när jag gick. Var antagligen lite ouppmärksam imorse pga frukostsällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0