Måndag hela veckan

Känner att jag skulle vilja skriva om nåt roligare än jobb och svimning men det får nog vänta till på fredag eftersom det inte händer nåt roligt förrän då :P Både jag och Helen är lediga så vi ska hitta på nåt ku!

Enligt en kille på mitt jobb så såg det ut som jag hade ett epileptiskt anfall i torsdagsnatt. Jag skakade tydligen och gjorde konstiga ljud med munnen. Han hade ringt mina föräldrar för att fråga om jag hade epilepsi men dom var ju bortresta. Har läst på lite och man kan tydligen få såna anfall utan att ha epilepsi. Pga stress, oro, utmattning osv Dessutom kan det utlösas av att man svimmar så jag blev nog inte så mycket klokare på varför av att läsa om det. Var bara så obehagligt och är rädd att det ska hända igen.

Kommentarer
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Om du är orolig så tycker jag du ska gå och kolla upp det en gång till! :)

2009-07-13 @ 20:08:39
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0