Sovmorgon

Trevlig kväll med Helén igår. Middag, massa tjejsnack och sen en öl på trägårn :)

Idag börjar jag jobba kl 12. Skulle börjat 13.15 men tydligen är det brist på folk så chefen gick runt och frågade om man kunde börja tidigare eller sluta senare. Ska jobba till 21.30. Har fortfarande inte lyckats få ledigt till helgen då jag ska på Sefaats bröllop :( Tänkte ge bort min helg till nån men nu får man inte göra det i och med att det är tunt med folk. Så jag måste byta med någon! Och jag kan inte byta med vem som helst eftersom jag inte kan allting än - inte gått smsutbildningen eller textelefoni än.

Ligger i sängen och bloggar men ska väl ta mig upp och äta en ordentlig frukost nu :)


                                                        Trädgårn är ett mycket mysigt ställe!


Kommentarer
Postat av: Petter

Tack!

Förstår det! Va kvalitétsfullt av dig!

2009-06-30 @ 22:44:01
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0