Jobbfest

Ikväll är det fest! En kvinna här som ska gå i pension, då har man avtackning. Vi ska vara i en lokal en bit härifrån, dricka vin och äta tapas. Det blir också musik och tävlingar och lite sånt enligt rykten. kl 17.30 drar det igång med välkomstdrink och mingel. Jag har med en klänning i väskan som jag ska byta om till sen. Lite parfym och smink också så är jag redo :)

Känns nästan som att helgen börjar ikväll för imorgon jobbar jag bara till lunch och sen bär det av till Göteborg. Jag ska åka bil med en kollega och hennes man.

Kommentarer
Postat av: Helén

Lät ju inte så fel de där me mingel...

men lite trist för mig...

2009-03-26 @ 13:45:26
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa.

Vad kul med fest! Hoppas du får skitkul ikväll och se till att vara bakis imorgon. Du ska ju bara jobba 4 timmar då och sen kan du sova i bilen.

2009-03-26 @ 15:59:07
Postat av: Solweig Renner

Bra gjort Camilla.Ha en sköm helg vi

far till STHLM på teaterresa.Träffar

Patrik på lördagen.Kramar.

2009-03-26 @ 17:32:05
Postat av: Helén

Ja nu kommer du ju inte å underhåller mig =)

2009-03-26 @ 18:12:06
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0