Måndag såklart

När jag kom till jobbet imorse kunde jag inte logga in på min dator, "this account has been expired". Fattade ingenting först men sen kom jag på att jag från början bara skulle jobba här till sista februari, därför är mitt konto låst nu. Jag ringde till IT-avdelningen och dom ville ha ett mail från min chef om hur länge jag ska jobba så dom kan låsa upp. Hon har mailat ,men det har fortfarande inte hänt nåt. Kryssade i en ruta där det stod "workstation only" så jag kom in på datorn och mailen men kan inte komma in i mina dokument eller nåt av programmen jag jobbar i. Typiskt när det är månadsskifte och cheferna väntar på siffror :P

Försöker komma på om det när någon arbetsuppgift jag kan göra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0