Detta jobbsökande

Jag sökte ett extrajobb via "manpower student" idag. Antingen skulle man vara student eller ha minst en halvtidstjänst. Jag tänkte att jag börjar (troligtvis) på Eniro snart så då har jag ju en tjänst ;) Men jag kan tyvärr inte få det för en timanställning hör inte till kriterierna. Det ringde nämligen en kvinna från manpower som var intresserad men så kom vi fram till att jag inte var aktuell, eller ja, hon kom fram till att jag inte var aktuell :P Det var ett sekreterarjobb, skriva protokoll och förbereda för möten 2 gånger i månaden. Hade ju varit perfekt att få vara lite kreativ då och då om jag nu ska vara robot på Eniro.




Kommentarer
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Du är värsta bloggkulsprutan idag! Beror det på nikotinbrist? haha :P

2009-05-25 @ 16:51:36
URL: http://truly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0