Fredag - söndag

Dags för uppdatering då kanske. Jag och mamma åkte in till stan i fredags, först lite lunch och sen utställning om proggen. Det var rätt kul, massa gamla affischer om festivaler, demonstrationer osv. Man fick hörlurar med en fjärrkontroll till också så man kunde lyssna på lite gammal proggmusik :) Efter utställningen mötte vi upp pappa, Tobbe och Andreas på Dubliner där vi åt god middag!

Igår gjorde jag inte mycket på dagen, slöade mest. Sen bar det av till Kajsa på kvällen för mer slöande ;) Vi tittade på Robinson och se upp för dårarna och åt choklad, cheeze balls, chips och drack cola. Kajsas mamma gjorde oss sällskap också :) En mysig kväll.

Idag har jag cyklat för första gången på väääldigt länge! Jag och pappa (mamma jobbar idag) cyklade ner till centrum och handlade lite. Lagom till det började regna gav vi oss iväg.

Smakprov från utställningen
























Kommentarer
Postat av: Petter

Mjo, imponerande dans, javvist! ... :/

2009-05-10 @ 14:29:54
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0