Friday

Igår var en mycket bra dag. På förmiddagen tog jag och mamma en promenad i solen. Sen åkte jag in till stan och träffade Alex. Vi promenerade i gamla stan och åt lunch där på en uteservering. Efter det blev det lite mer promenerande och sen en glass vid vattnet. En öl på Fridays i kungsträdgården blev det också! Men det blåste mycket då så vi satt inne. När Alex hade åkt träffade jag Malin och hennes 4-åriga dotter :) Vi gick tillbaka till Fridays, de åt och malin drack två glas rött. Jag nöjde mig med att dricka, blev två glas vitt ;)

Idag blir det stan igen. Jag och mamma ska på proggutställning :) Sen ska vi möta pappa och bröder och äta ute!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas utställningen var nåt att ha. Tågresan gick bra, trots tjattriga morgonpigga göteborgare och att jag fick åka baklänges.



Imorgon ses vi min pudding!

2009-05-08 @ 14:57:29
Postat av: Helén

Å h de e så mys i gamla stan ....



Hoppas du haft en bra dag idag em mamma =)

2009-05-08 @ 18:37:54
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0