Sjuk

Vaknade igår morse med ont i halsen och imorse hade det blivit en rejäl förkylning. Jag som tyckte att jag hade varit tillräckligt mycket sjuk i år. Fick strunta i morgonpromenad med Helén. Kanske kan ta en kort kvällspromenad sen om jag mår bättre.



24 timmar utan snus klarade jag haha Sen gav jag upp. Känner att jag verkligen måste vilja sluta för att det ska gå. Jag var helt enkelt inte redo! En sak i taget, motion och nyttigt ätande får komma först  ;) Ursäkter, ursäkter, jag vet. Förlåt mamma :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Jaja Det blir nog bra till slut ...

Kan ju börja me att dra ner på de ???

2009-05-27 @ 12:27:29
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman!



Synd att du blev förkyld. Blev du smittad av mig tror du, jag var förkyld förra veckan. Bra med motion och rätt kost. Börja där så kommer snussuget minska av sig själv tror jag. Krya på dig. Köp friskiskortet när du blir frisk. Puss mamma

2009-05-27 @ 12:36:00
Postat av: Kajsa

Krya på dig! Jag tror som din mamma: när du börjar träna och äta bättre så kommer du inte ville ge din hälsosamma kropp massa giftigt nikotin. Det kommer att ge sig efterhand :)



Hoppas du mår bättre snart! Kram!

2009-05-27 @ 12:46:33
URL: http://truly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0