Söndag

Jag drog på mig bikinin (prick kl 14 för då är solen framme) och satte mig ute på balkongen. Jäklar vad hett det är där! Jag blir alltid så rastlös när jag ska sola, tittar på klockan efter fem minuter och tror att jag suttit ute ett bra tag. En bok och/eller lite musik brukar hjälpa. Satt iaf ute i 45 minuter och längre är nog inte bra än för min bleka, bleka hy!

Morsdag idag! Jag skickade choklad (lindor) till mamma och så fick hon ett sms på morgonen :)

För veckan som kommer har jag faktiskt en del planer. Jag vet, jag är själv chockad ;)

Måndag: Af, promenad och lunch med Helén och informationsmöte på socialkontoret
Tisdag: Ja, här var det visst tomt ;) Men en promenad blir det garanterat.
Onsdag:Tvätta
Torsdag: 112.an på Harrys med Helén ;)
Fredag: Stockholm!

Förutom det så borde jag få reda på nu till veckan om jobbet på Eniro är mitt!

Kommentarer
Postat av: Helén

Lite sött =)



Invigning på torsda =) hahaha

2009-05-31 @ 17:39:24
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg till Temaavslutning på torsda ...

2009-05-31 @ 21:22:07
Postat av: Helén

Ja du Lite fika å titta på kollage som skolbarne gjort om Folkparken =) å så lotter tror ja

2009-05-31 @ 22:26:49
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: ♥ Kajsa

Fullspäckad vecka :D Lycka till på Arbetsförmedlingen idag.

2009-06-01 @ 09:30:02
URL: http://truly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0