Lite småkrasslig

God morgon! Eller är det natt fortfarande? Lite osäker. Sitter på jobbet sen en kvart tillbaka. Gick ganska lätt att komma upp då jag somnade vid 22, men har fått ganska ont i halsen. Skönt att sitta med endast sms några timmar nu och vila den. Lite vatten, kaffe, drickyoghurt och halstabletter finns bredvid mig :)

Fördelen med att börja tidigt är att sluta tidigt :) 14.30 jobbar jag till idag. Strax före fyra ska jag träffa hon jag är kontaktperson åt. Vi ska gå en sväng på stan; titta i affärer och fika. Mer än så har vi inte bestämt.

Nu ska en kollega som jobbat natt hem och sova. Avundsjuk!

Kommentarer
Postat av: KAJSA ♥

Lycka till i eftermiddag, hoppas det går bra! :)

2009-11-05 @ 10:20:06
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: Helén

Bli inte sjuk till helgen nu ...

2009-11-05 @ 12:01:49
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0