Grå torsdag

Inte riktigt något oj-vilket-härligt-väder-kan-inte vänta-på-att-få-börja-dagen-väder idag! Hade gärna legat hemma i soffan hela dagen och tittat på film. Dock är det dags för jobb 15.15. Men imorgon och på lördag är jag ledig :D Imorgon blir det lite tvättande och städning. På lördag är det fest hos Christian på jobbet och jag och  Helen ska gå dit :)

Tre av tre kvällar den här veckan har Jing åkt för att hämta mig från jobbet när jag slutat. Han har lyckats en gång haha Första kvällen trodde han att jag slutade tolv men jag slutade kvart i och igår var han väl nån minut sen. Han har inte sagt att han ska hämta mig så jag kan ju inte stå där och vänta och ta det för givet :) Fast i natt ska jag nog göra det. Om han inte gett upp nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0