Helg igen då

Här var det livat! Nä, tvärtom faktiskt. Sitter på jobbet med 0 frågor framför mig och mörkt, blåsigt och regnigt väder utanför. Men man kan ju inte ha roligt jämt :P

Roligt och trevligt hade jag dock igår hos Helén. Fick supergod mat; porterstek med potatismos, kokta grönsaker och sås! Sen blåbärspaj och rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt :) Hon skämmer bort mig! Jag fick till och med titta på idol.

Jing sa definitivt att han inte skulle komma till mig igår för han behövde plugga. Bara en vecka kvar till högskoleprovet! Han kom till mig ändå vid 23 och stannade ett par timmar ;)


Kommentarer
Postat av: Helén

men nu skiner solen =)



Gissa när ja gick upp sen ???

2009-10-17 @ 13:27:22
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0