Och så var det fredag

Sitter på jobbet nu och börjar om några minuter. Kl 17 när jag slutar kommer Jing hit och skjutsar mig till stationen och tåget till Stockholm :) Både Helen och Kajsa lämnar visst Stockholm när jag anländer :P

Blir middag hos Andreas och Isabell ikväll och sen åker jag med mamma och pappa till Åkersberga.

Hur töntigt det än låter så kommer jag sakna Jing. Vi har ju faktiskt setts varenda dag i tre månader, vilket har gjort oss bortskämda ;) Ska i alla fall hålla alla tummar för honom imorgon när han skriver provet.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är inte töntigt, det är äkta kärlek

2009-10-23 @ 12:42:22
URL: http://kipke.bloggagratis.se
Postat av: Kajsa ♥

Tråkigt att vi åker om varandra. Men vi får se till att ses snart på andra sätt istället.



Din lilla tönt, bara bra för er att vara ifrån varandra ett par dagar :P

2009-10-23 @ 13:22:45
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0