Trött och kallt höstväder ute

Dags att gå till jobbet nu. Kallt ute! Var iväg för en timme sen och köpte bakelse till mig och Jing. Måste ju fira hans födelsedag lite grann ikväll :) Slutar 21.

Jag och Jing har sovit massor i helgen. Funderar på om vi börjar bli sjuka. Över 12 timmar sov vi igår natt men ändå lyckades vi båda två somna vid tolv igår kväll. Och idag sov jag till 10 och Jing med tydligen. Jag har liksom varit vaken 10 timmar per dag bara haha Är som en katt. Eller bebis.

Nåja, ut i kylan!

Kommentarer
Postat av: Helén

Vad för bakelse då???



Får ta fram vantarna oxå nu när man ska gå ut =)

2009-10-12 @ 22:00:35
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0