Myskväll för mig

Blev en shoppingtur i Hageby centrum med min J. Nyöppnad hm där så för clubmedlemmar (mig alltså) var det 20 %. Jag shoppade ingenting, har shoppat en del redan den här månaden. Så var snäll och gav mina 20% rabatt till Jing :) Han köpte några stickade tröjor bland annat och en tröja till sin syster. Han och jag var inte speciellt överrens om vad hans (16-åriga) syster skulle få men blev väl en kompromiss till slut :P

Snart dags att gå till jobbet igen. Längtar redan till jag slutar. Då ska jag ta en dusch, byta om till mjukisbyxor, äta tacorester, slå mig ner i soffan och äta godis och titta på the boat that rocked och lite på fotbollen också. J ska på fest så det blir jag och katterna :)


Kommentarer
Postat av: kaj

Nu har jag bloggat :)

2009-09-06 @ 17:54:46
Postat av: Helén

Pyjamasparty den 19e kl 17:30

Väl bekomme

2009-09-06 @ 21:48:50
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0