Vattenkrig på kvällskvisten

En trevlig kväll igår hos Helen. Vi åt god mat och tittade på tv. Carolin fick sin födelsedagspresent av mig, ett pysselkitt kan man väl kalla det :)

Vid 22 kom Jing och hämtade mig. Lite småhungriga var vi båda två så vi åkte till Max, när vi kommer dit frågar han om jag har plånbok med mig och det hade jag förstås inte och inte han heller haha Jag brukar alltid ha min väska med mig men igår hade jag skippat den. Så vi åkte hem och hade vattenkrig istället, inomhus! Började med att Jing hade blöta händer som han gnuggade mig i ansiktet med och sen var det igång :P

Ledig idag. Ska åka och hälsa på Johan som har köpt hus för ett tag sen. Ska bli kul att se hur han har det där!

Tycker det är så tråkigt att jag missar Kajsa och Kalles fest imorgon :( Jag jobbar ju! Hoppas dock få se massa bilder sen och höra allt skvaller :D




Hoppas gästerna firar er ordentligt imorgon :)


Kommentarer
Postat av: petter

Tack tack! Missar också deras fest :(

2009-09-05 @ 01:30:36
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0