Åka bort?

Sista jobbdagen innan en veckas ledighet :) Ska bli väldigt skönt! Har funderat lite på att åka till Åkersberga och Uppsala. Jing börjar nämligen skolan imorgon, han trodde det var nästa tisdag men icke. Har en lite virrig pojkvän. Tur att han har en flickvän som är så stabil ;)
Kanske om man skulle åka till Åkersberga på torsdag och sen vara lördag kväll till måndag i Uppsala. Jing ska nämligen göra högskoleprovet på lördag så är ju lite roligare kanske att hälsa på när han är ledig. Inte sett lägenheten än ju :) Tänker att jag ska ta med katterna också eftersom det blir så många dar. Så kan dom vara kvar i Åkersbega när jag åker till Uppsala. Får fundera lite helt enkelt. Måste känna mig frisk också.

Sov hos älskling i natt. Mitt i natten blev han pigg så han gick upp och kollade på film. Jag och Tibbe låg kvar i sängen och sov som små grisar. Jing var nere och tittade till oss ibland och hämtade vatten åt mig, vet inte om jag låg och hostade kanske för har inget minne av att jag bad om vatten :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Härligt att bli uppassad ..

2010-04-05 @ 13:00:25
Postat av: Helén

jo en liten chock när man titta ut över taken ..

2010-04-05 @ 13:22:40
Postat av: Sofia

Tycker du skall åka till Uppsala, en vacker stad.

2010-04-05 @ 19:37:25
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0