En helg som blir svår att toppa

Var underbart att spendera ett dygn med Jing. Han lagade jättegod middag åt mig, tände ljus och satte på mysmusik :) Hela fredagkvällen ägnades åt mys. Igår gick vi på stan och åt lunch (italiensk buffé) och tittade runt lite. Vid 16 tog jag tåget mot Nyköping.

Domkyrkan i motljus- underbart väder!



Jag åkte samma tåg som sötnosarna Petter och Carmen
Vi fick god middag när vi kom fram




När alla anlänt blev det tipspromenad
med frågor om alla partydeltagare!
Som jag vann :D


Jag sa "smile!" och grabbarna intog pose



Inget riktigt party utan closeup på dessa



Världens snyggaste värdinna och min bästa kompis
 ♥



Petter, en riktig ladie's man





"Mina vänner-boken" Var kul att fylla i tyckte pojkarna



En nöjd och glad värd



Ungefär här var det nog dags att bege sig ut i kändistäta Nyköping






På klubb Tellus var han, Petter the rapper :)
Jag och Kajsa lyckades sakta men säkert ta oss längst fram


Men han ville ju aldrig stå still :P



Och Petter fick träffa sin idol Fadde innan vi gick till rockbaren :)


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Kul inlägg :D

2010-04-25 @ 18:58:50
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Kul å se bilderna =)



Ha en toppenmåndag =)

2010-04-26 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0