Girls night

Fick inte bara besök av Kajsa igår, utan vi bjöd in Helén och Sofia också, så blev en riktig tjejkväll :) Men först gick jag och Kajsa på stan och handlade lite dricka till kvällen och middag på ett wokställe. Vartefter dök dom andra upp och vi satt ute på balkongen en bra stund och hade det mycket trevligt! Sista timmarna satt vi dock inne framför tvn. Jag och Kajsa började känna oss trötta och dom andra fattade hinten och gick hem ;) Klockan var då 23 och vi somnade direkt.

På förmiddagen hade jag tvättid och jag och Kajsa satt och slappade i soffan mellan springet till tvättstugan. Innan det var dags för Kajsa att åka hem till Nyköping tog vi en sväng på stan igen. Lite underklädesshopping blev det :)


Tog inte en enda bild igår så tar en från arkivet.
 Förra gången Kajsa intog min balkong var för ett år sen :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Ibland händer de....

2010-04-16 @ 18:56:13
Postat av: Kaj ♥

Det var kul att träffa dig :) Du är världens sötaste vän!

2010-04-16 @ 21:54:48
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0