Kämpar på

Tror att jag hade (har) lite feber idag. Hann som tur var till apoteket efter jobbet trots att jag fick jobba över (textsamtal). Köpte halstabletter och Ipren. Efter min påskmiddag bestående av prinskorv, köttbullar, ägg, rödbetssallad och påskmust sov jag en stund. Sen kom Jing hit och tog hand om mig i några timmar. Eller vi lekte mest, är ju det vi brukar göra :P

Ska sova nu och klockan är ställd på underbara 4.45. Jobbar 6-13. Måste hålla ut för det är näst sista dagen innan jag har en vecka ledigt :) Tjänar ju bra med pengar nu i påsk!



Påsken 2009 firades med mamma och pappa i Värmland.
Saknade min familj idag som åt påsklunch tillsammans utan mig


Kommentarer
Postat av: Helén

Bra kämpat =)



Å japp va gott me mat hos mormor ..

2010-04-03 @ 23:06:06
Postat av: Helén

Hoppas du mår bättre idag gumman ...

2010-04-04 @ 13:08:04
Postat av: Helén

Hoppas på att det blir bättre i veckan så vi kan leka lite .. E ju lov här =)

2010-04-04 @ 18:02:10
Postat av: Kaj ♥

Saknar också min familj!!

2010-04-05 @ 19:34:18
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0