Lång och mysig fredag

Vilken underbar dag jag har haft med min älskade. Vi har bara myst, myst och myst :) Men nu ha vi slitit oss från varandra för jag ska upp tidigt och jobba imorgon så måste försöka somna tidigt. Hur det nu ska gå?

Sov hos Jing i natt. Han kom och hämtade mig på stationen när jag kom med tåget från Nyköping. Hade en supermysig dag med Kajsa och Kalle. Jag och Kajsa gick på stan, shoppade och fikade! Efter det promenerade vi hem till Kalle. Vädret var skit på morgonen men solen tittade minsann fram sen så vi satt ute på balkongen som sagt och drack champagne och njöt :) Innan jag åkte hem fick jag god middag; vegetariska burgare och klyftpotatis! Hoppas på många soliga dagar på den balkongen :)

Nu blir det påskmust och chips med dipp framför Talang :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket, ska bli så härligt! =)



Förstår att du o Jing har haft det underbart! :D

2010-04-02 @ 22:56:05
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0