Solig, ledig dag

Både jag och Christian sov till halv elva idag. Vi åt frukost framför tvn och sen gick vi på stan och shoppade och åt lunch på uteservering :) Jag köpte nya kuddar till soffan, örhängen och bytte ett par shorts som jag köpte i Nyköping mot en t-shirt och en kjol! Vi vilade oss en stund på en bänk vid strömmen och sen gick Christian till jobbet.

Jag tittade på dammsugare också, såg en på claes ohlson som verkade hyffsad. Ska inte städa förrän Christian har flyttat så köpte den inte idag.

Nya kuddarna och t-shirten



Örhängen i form av blixtlås, rosor och handklovar.  
Härmade Marina med blixtlåsen, var hon som
tipsade om 29 kr styck på Ur&penn :)



Och så en Christian vid strömmen :)




Shutter island var by the way jättebra. Jag gillade den starkt :)


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Ja äntligen! :)



Mysigt ni har det då! :)

2010-04-27 @ 16:17:15
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Mamma

Hej!



Vilka fina kuddar. Har du farmors gamla dammsugare nu? Bra att köpa ny så slipper man jobba så hårt.



Ha en trevlig helg

Kram mamma

2010-04-28 @ 18:18:42
Postat av: Marina :)

Ja de har ju så fina örhängen, kanske inte världens bästa kvalité men de är ju så sjukt billiga.:)

2010-04-28 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0