Tillbaka till verkligheten

Kände mig inte jättepigg och fräsch när jag vaknade imorse men solen skiner, alltid nåt :) Började 6:45 imorse och jobbar till 15.15 och imorgon är jag ledig :D Då ska jag på jakt efter en ny dammsugare. Min suger inte, den suger alltså :P Och jag har åtgärdat allt jag kan komma på men den vill inte göra sitt jobb.

Gjorde ett repetitionstest på jobbet precis. Alla rätt :D OCH jag gjorde det på 15 minuter, hade 30 på mig. Därför kan jag chilla lite nu. Tror jag.

Jag har förresten ett projekt på g. Jag ska lära mig spela gitarr :) Christian lärde mig ackorden d/a7 igår, allt som behövdes för låten hang down your head tom dooley! Kanske kan tjyvöva ikväll när Christian jobbar ;)


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Grattis till alla rätt! :)



Och vad kul med gitarrprojektet :) Konsert i sommar? Blir perfekt med lite vinpicknick och så drar Camilla fram gitarren :D



Dammsugare, en sån tråkig utgift... :(

2010-04-26 @ 09:46:55
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Börja med att leta dammsugare på Coop. För där har jag köpt mina två senaste och de har varit jättebra.

2010-04-26 @ 11:04:16
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Helén

Jo men lite svårt att hitta ett som man inte har ngt alkoholhaltigt i handen eller annat dumt ..

2010-04-26 @ 13:52:18
Postat av: Lisa

Åh, spännande med gitarrspelandet, härligt med ett projekt sådär =)

2010-04-26 @ 20:59:43
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0