Full fart

Två timmar kvar till jobb och jag vill bara gå och lägga mig och sova hela natten :P Blev en blöt kväll igår. Efter att jag och Christian ätit middag hos Helén och han bestämt vad han ville köpa för möbler gick jag och Helén till black lion. Där kunde vi sitta ute hela kvällen, dom hade jättevarma värmelampor. En bekant till mig dök upp och han beställde in drinkar till oss. Tycker sådär om att ta emot drinkar men han satt med oss hela kvällen och när han beställde åt sig så beställde han till oss också :) Blev ett antal cosmos. Var riktigt trevligt! Vid tolv gick vi alla hem åt varsitt håll.

Jag sov ganska länge men var tvungen att ta mig upp för jag skulle träffa "Anna". Vi åt pizza, shoppade skor och satt vid strömmen. Hon skulle köpa ett par skor på Stadium som hon hade spanat in och jag fick syn på ett par rosa converse som jag blev kär i och köpte :)
Vid 14.30 slutade Christian jobbet så då kom hans pappa plus fru med släp innehållande Christians saker från Karlskoga. Vi åkte till hans nya lägenhet och bar upp upp tillsammans med Christians kompis Alex, sen vidare till Helén och hämtade soffan och lite annat för att sen åka till mig och hämta det som han hade här. Efter det stannade jag kvar här. Ska äta lite, ta en dusch och sen iväg. Undrar om jag hinner en powernapp.



                    


Kommentarer
Postat av: Helén

Cosmo is the shit .. (blended by Oskar of corse)



Å ja vill oxå ha dom skorna ...

2010-04-30 @ 20:16:52
Postat av: Crizzy Bee

tack så mycket för flytthjälpen, utan dig hade vi inte varit färdiga än!

2010-05-01 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0