Budgivning

Budgivningen på lägenheten är igång! Dock är månadsavgiften lite för hög för vad mitt bolånelöft tillåter så jag kommer nog inte kunna lägga något bud. Ringde nämligen min bankkontakt och diskuterade läget och om jag ska kunna köpa den så måste jag i så fall gå in med mer pengar själv. Ska dock på en visning till idag och på den lägenheten är det låg avgift :) Här finns den. Skulle jag köpa den blir det att tapetsera om ;) Men den är helt klart fräsch, lagom storlek och ligger bra till.

Förutom visningen ska jag till gymet idag och säga upp mitt medlemskap och sen handla lite mat. Jag är så stolt över mig själv att jag tagit tag i mina matvanor och det syns dessutom ordentligt på vågen :D

Kommentarer
Postat av: Helén

Alltid härligt me resultat =)



En fin lgh till

2010-12-01 @ 14:12:41
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: KAJ ♥

Tack snällaste Camilla! :)



Jaa, kände att jag behövde en paus i allt elände... ;)

2010-12-01 @ 15:10:05
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0