Dan före

Sitter på jobbet och längtar till klockan 14:45 då jag slutar och får åka hem till mammi och pappi :)

Jag och Richard hade en mysig kväll igår. Vi åt lite julmat, drack glögg och bytte julklappar. Jag fick två av mina (tydligen) tre klappar. Själva huvudjulklappen är beställd men har inte hunnit komma :) Jag fick en bok om drömmar (inte kakan haha) och en visp :D Har nämligen en ballongvisp som spretar åt alla håll och är oduglig. Det hade han minsann snappat upp ;) Richard fick av mig en svart farfarströja och en mörklila finskjorta! Han blev nöjd och båda passade jättebra.

Nu hoppas jag att kaffeautomaten här är fixad, stod nån nisse och höll på med den nyss.

Kommentarer
Postat av: Kaj

Vilka bra julklappar :)



Så tomtens anställda fixar kaffemaskiner också? Mycket de ska hinna med! ;)

2010-12-23 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0