Julafton närmar sig

Julen stannar visst inte upp bara för att jag har blivit förkyld så trots rinnande näsa och sjukskrivning från jobbet begav jag och Richard oss ut på stan idag för att fixa dom sista julklapparna. Eller dom sista för mig och dom första för honom ;) Klipptid hade jag också! Man måste ju vara fräsch till julafton? :) 

Kommit hem och känner mig rätt trött. Helt galet kallt ute också, närmare -20. Inväntar Helén nu, vi måste ju hinna ses innan jag åker till Åkersberga på torsdag och firar jul :) Så lite mys med glögg (min första för i år!!) blir det snart.


Kommentarer
Postat av: Helén

mkt god glögg =) och sallad...



Tack igen å tet??? e super !!!

2010-12-22 @ 00:07:21
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kaj

bra jobbat! :)

2010-12-22 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0