Juldagen

En jättemysig julafton hade vi här igår. Extra speciell då det var Henrys första :) Tyvärr har inte denna dag varit lika bra. Jag har haft ont i magen och sovit större delen av dagen.

Men åter till julafton :) Förutom god mat och trevligt sällskap fick jag fina klappar, sånt jag hade önskat mig! En stekpanna och tekoppar av Andreas, Isabell och Henry, en tekanna av lillebror, en kastrull och (massa) pengar av mamma och pappa, mer pengar av farmor och farfar och så fick jag och Richard presentkort på sf-bio av mamma och pappa. Jag ska alldeles strax lägga upp bilder här men först ska jag kolla hur bussarna hem går imorgon, jag och Kajsa har tänkt åka samma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0