Tjuvstart

Mini-jul både igår och idag :) Helén och jag hade en mysig kväll igår med glögg, lite mat, byte av julklappar och massa prat. Jag fick jättefina stickade vantar, en söt liten tomte, leggings och kroppstejp (så min klänning sitter på plats). På tal om klänning kom min röda klänning från hm idag, snacka om tur :D

Ikväll ska jag och Richard äta lite julmat och byta julklappar. Var och inhandlade hans klapp/ar idag ;) Har tvättat idag också så jag har snygga, rena kläder att packa ner. Imorgon efter jobbet åker jag nämligen till mamma och pappa :D Det blir buss den här gången då jag inte litar på tågtrafiken.




Kommentarer
Postat av: Kaaj

Oj vad mycket julklappar du fick av tomten Helén, bra saker :)



Hoppas du och mannen får en mysig kväll :) Blir det middag ute eller julmat hemma? :)

2010-12-22 @ 17:11:45
Postat av: Helén

Kul att klänningen hann att komma =)



Ha de så myyyys ...

2010-12-22 @ 20:20:04
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kaaj

Hoppas resandet går bra idag! :)

2010-12-23 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0