Helgen 17-19 december

Så kul att ha haft bror, Isabell och Henry på besök :D Inte träffat dom på några månader och det hade hänt massor med Henry! Han skrattar, greppar saker och kan vända sig från rygg till mage :)

I fredags kväll åt vi tacos här hemma och slappade framför tvn. Henry var lite ledsen och orolig och somnade ganska sent. Lördag blev det en tur på stan med shopping och fika. Jag och Richard passade även Henry en liten stund själva. Han var glad först men sen grät han och var otröstlig. Enligt föräldrarna var han övertrött så jag hoppas det var så :)  Middag på kvällen åt vi på en grekisk restaurang, Athena. En jättemysig restaurang med helt underbart god mat!

Efter dom åkt somnade jag och katterna i soffan ;)

Matlagning fredag



Soffmys






Obetalbart leende



Henry med faster



Och Henry med mamma




Restaurangbesök






Katterna höll sig hela tiden på lagom avstånd
från den konstiga varelse som kallas bebis :)


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha våra katter är väldigt skeptiska när Moa är här också! lite konstigt med nån som är på deras nivå tror jag :)

2010-12-19 @ 21:27:24
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Helén

Jo men det kan passa ..

leta fram lite meducin oxå =)

2010-12-20 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0