Flyt

Tack för alla lyckönskningar :) Tror dom hjälpte! Tåget gick precis som det skulle och även lokaltrafiken i Stockholm så jag var framme redan kl 9. En kvinna kom precis samtidigt som mig så vi satt och pratade till det började fyllas på med mer folk.
Vi var kanske 25-30 stycken som först fick information om arbetsförmedlingen i en halvtimme och sen enskilda intervjuer en kvart ungefär. Jag fick såklart komma in sist av alla :P Sex stycken frågor som intervjuaren från huvudkontoret ställde. Hon skrev ned mina svar som cheferna på de aktuella arbetsfömedlingarna ska få titta på och välja. Är nöjd med hur jag svarade. 500 sökande var det från början, 400 kvar som hade högskoleutbildning och fick göra personlighetstest. Av de var vi 100 cirka som kallats till kortintervju och de ska ha ungefär 20 stycken. Träffade många trevliga människor :) Bara vänta nu några veckor till besked kommer.

Ikväll är det jag och pappa hemma. Vi ska äta god mat och se på tv :)

Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

HEJA CAMILLA! :)

2010-02-26 @ 17:59:59
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0