Fredag

Gäsp! Är jättetrött. Somnade sent igår eftersom Jing kom hem :) Vi somnade runt halv ett tror jag. Sedan nån timme senare åkte han hem och sov med Tibbe eftersom jag skulle upp tidigt idag. Så tidigt som 6 skulle jag inte upp men vaknade 5.45 utan att somna om så kvart över 6 gick jag upp. Kunde för en gång skull ta det lugnt på morgonen, sitta ner och äta frukost framför nyhetsmorgon :)

Jobb till 15.30. Efter det ska jag göra ett litet besök hos födelsedagsbarnet :) Kvällen ska såklart spenderas med världens bästa pojkvän!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helén

Hur menar du me planer???



Kommer att bli drinks fram på kvällen =)

2010-02-05 @ 12:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0