Hemma

Tillbaka i Norrköping hos katterna nu. Har packat upp, duschat och ätit lite. Helgen har varit så bra! Träffade hela familjen och även älskling, vilket inte var planerat. Blev så glad att han dök upp :) Innan vi åkte hem idag åt jag, mamma, pappa och Jing på guldpandan, kinarestaurang i Åkersberga för er som inte vet.  Vid centralen tog jag tåget till Norrköping och Jing till Uppsala. Helt smärtfritt gick det dock inte. Jag hade bokat biljett från Norrköping till Stockholm istället för tvärtom :P Virrig! Fick köpa en ny biljett helt enkelt så kom hem i planerad tid ändå.

Imorgon börjar jag jobba klockan 5.45 så det blir en kopp te framför tv.n och sen i säng tidigt.

Uppdatering: 6.45 börjar jag visst enligt schemat :D Svårt att hålla koll när man jobbar så olika tider.

Kommentarer
Postat av: Helén

MM inte det sämsta alls ...



Jobba duktigt =)

2010-03-01 @ 09:00:24
Postat av: Sofia

Lever katterna? När passar det dig att du får tillbaka din nyckel?

2010-03-01 @ 18:19:36
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0