Kaos

Jag sov hos familjen Cheng i natt. När vi vaknade imorse hade det kommit så mycket snö att det var på väg att läcka in i köket. Alldeles fuktigt i taket. Så hela familjen fick sätta igång att agera! Jag fick dock skjuts hem av Jings pappa som skulle iväg och köpa lite nödvändiga grejer til snöröjning. Erbjöd mig att hjälpa till men dom verkade klara sig bra själva :) Hoppas det inte hinner börja läcka in.

Ska ta en dusch nu och sen äta lite. Marina kommer hit ikväll och kanske Helén beroende på hur hon mår idag ;) Sen ska det festas hos Christian. Men med måtta för mig, jobbar 9-13 imorgon.


Kommentarer
Postat av: Kaj och hennes värld

Hoppas ni får en kul kväll. Glöm inte att lägga upp kvällens outfit! :D

2010-02-20 @ 15:48:35
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Kaj och hennes värld

Hallå, kvällens outfit då? Camillaaaaaaaaa!

2010-02-20 @ 19:19:28
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0