Lördagmorgon

Älskling skjutsade mig till jobbet. Han erbjuder sig jämt på kvällen fast jag säger flera gånger att jag kan gå. Trots detta ser han ut som det är jag som tvingat honom till det och att jag är en elak människa, när han går upp tidigt för att skjutsa mig haha Sötnosen.

Fick god tårta hos Helén igår, två olika sorter till och med :) Helén ville ut och fira men eftersom jag skulle upp tidigt idag så planerade vi in en utgång till ikväll istället. Tre månader sen vi var "ute på krogen" kom vi fram till :P
Gick hem tidigt från Helén och strax efter kom Jing till mig. Jag fick gå igenom hans inlämningsuppgift :) Rätta lite grammatik ;)

Nä, nu måste jag visst jobba! 8 timmar kvar :P

Kommentarer
Postat av: Kaj och hennes värld

Länge sen jag var ute också men jag har verkligen ingen längtan efter det... :D Men hoppas ni får kul! Följer Jingy med? :)



Ha så kul på jobbet! :)

2010-02-06 @ 10:35:12
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Kaj och hennes värld

Din fråga fick ett helt blogginlägg.



Ja, det var mysigt. Kalle är bra på terapi :D

2010-02-06 @ 11:11:30
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0