Ordentlig husmanskost

Vet inte hur Helén lyckas men alltid supergod mat hos henne :) Ikväll bjöds det på egengjorda fiskpinnar med potatismos (egengjord den med såklart) och gröna bönor.

Imorgon jobbar jag 7-11. Fanns utlagt på vårt bemanningsforum på intranätet om extraarbete imorgon och jag anmälde mig men verkar inte ha fått det. Kommer nog vara ganska tacksam över det imorgon bitti ;) 

Och just det! Grattis till älskling som hittat studentlägenhet i Uppsala :) 25.e februari flyttar han in.


Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Vad kul för Jing!! Ska skriva och gratta till honom :)



7-11 låter som en lagom arbetstid, så du har tid för mig sen på eftermiddagen :D

2010-02-11 @ 21:00:12
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Ja så är det när man är en worky woman! Vi hörs snart igen darling ♥

2010-02-11 @ 21:18:40
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Helén

mm mat e gott när de görs från grunden =)

2010-02-12 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0