Plats för nytt

Jobbade mellan 8 och 13 idag. Efter det blev det gymet. Tränade stenhårt idag, har ju varit helg ;) Blev sen lunch tyvärr då jag bara hade två gånger 10 minuters rast på jobbet. Var därför rejält hungrig efter träningen så kyckling och nudlar satt fint. 

Har precis rensat och städat i garderoben. En helt fullproppade (jättestor) väska med kläder som jag inte använder för tillfället blev det. Den kan mamma titta igenom när hon kommer. Hon har nämligen tjatat om att jag ska lägga undan sånt jag inte använder så kan hon kolla om det finns nåt hon vill ha :)  

Nu är det dags för tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Camilla.



Vad skönt att träna. Får du träningsvärk? Vad gullig du är som lägger undan lite kläder. Synd att slänga. Om de inte passar mig kan du skänka till ngn annan. Ska bli kul att komma och hälsa på snart.

Ha en bra vecka nu. Puss mamma

2010-02-15 @ 18:04:59
Postat av: Sofia

Vad duktig du är som rensar i garderoben. Det borde jag också göra snart. Nej, jag blir inte utslängd. Andreas får inga pengar från Csn i vår eftersom han missade några tentor i höstas vilket gör att vi vill se till att åtminstone jag får mina pengar innan han flyttar in. Så att vi har något att leva på. Blev det mer vettigt nu?

2010-02-15 @ 18:50:22
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Kaj och hennes värld

Din rubrik är så rätt! :)

2010-02-15 @ 19:05:14
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Lisa

De tackar :)



Du är så duktig med träningen! ska också dra igång med det, snart ;)

2010-02-15 @ 19:25:19
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0