Snart tillsammans igen

Hade tänkt gå till gymet på förmiddagen men hade ont i huvudet när jag vaknade så somnade om till 11. Mår bättre nu efter lite frukost. Får lyfta mina hantlar istället :P Ska till jobbet klockan 15.

Hoppas älskling dyker upp ikväll. Han ska kolla lägenhet efter skolan så antingen tar han ett kvällståg eller så åker han imorgon. Jag slutar 20.45 ikväll så blir inte så lång kväll tillsammans ändå. Men jag har iaf fixat ledigt söndag och måndag så vi kan umgås hela dagarna då :) Imorgon och lördag jobbar jag dag.


Älskar den här knasbollen över allt annat


Kommentarer
Postat av: Kaj och hennes värld

Hoppas ni får en mysig helg! :)

2010-02-04 @ 14:02:39
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0