Lovebirds

Klart det löste sig för oss ;) Det blev en perfekt kväll igår. Vi åt middag, skrattade och myste :) Vi sov hos Jing för han behövde komma hem med bilen. Har umgåtts hela dagen fram till nu då han snart ska åka tåget tillbaka till Stockholm. Saknar honom redan.

Fick min julklapp också som älskling har varit på jakt efter hur länge som helst! Den rosa var tydligen inte lätt att få tag på ;)



Nya Ipod shuffle. Mindre än lillfingret är den, och röststyrd :)
La in massa låtar igår från Itunes på Jings dator.
Tack min älskade! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur fungerar den om den är röststyrd? Jag tänker mig en maskin där jag säger "Metallica" och den börjar spela Abba istället.

2010-01-17 @ 16:37:27
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Helén

Hälsa på Göran e väl tanken ...

Har inget annat bättre för mig ändå

2010-01-17 @ 16:44:28
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Så bra att det löste sig för er! glad :o)



Vilken sööööt julklapp! :)



Tack för gratulationen :D

2010-01-17 @ 18:27:20
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0