Sömnig

Somnade inte förrän 2 i natt och sen upp klockan 6. Vilken tur att jag bara jobbar knappt 4 timmar idag. Hem och sova middag sen tror jag bestämt ;) Vid två ska jag hem till Jing. Vi ska gå promenad med Tibbe som älskar snö :)

På söndag åker jag och hälsar på farmor och farfar. Var längesen jag var där så passar på nu när jag inte jobbar så mycket! Ledig sön-tis nämligen. Jing pratade om att åka och hämta mig med bilen om han har tid så han får träffa dom en stund :) Får se om det blir så, han börjar ju skolan nästa vecka och har inget boende än, så lite att fixa med.

En tur till Åkersberga snart vore också kul då Kajsa ska vara där i en månad! ge henne en paus från familjen kanske ;)

Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Kul med en liten tripp på söndag! :)



Lycka till Jingy med boendejakten! Kan det inte var det lättaste i Uppsala...

2010-01-07 @ 09:40:42
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Vad kul att du ska åka till farmor och farfar. Då blir de glada. När kommer du till oss. Jag är ledig 15 jan och helgen 22 jan. sen jobar jag 2 helger i rad igen. Ha det så bra. Längtar efter dig. Kram mamma

2010-01-07 @ 10:27:46
Postat av: Helén

Jo men middaslurer e du ju bra på =)

2010-01-07 @ 14:19:45
Postat av: KAJS VÄRLD ♥

Nu får du vakna! Jag sov mellan ett och tre :D

2010-01-07 @ 17:10:08
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0