Hey vad är upp?

Idag är jag så himla trött! Slutade 4 i natt och började 16 idag. Alltför kort tid emellan tycker jag :P Drömde dessutom skumma drömmar. Jag och massa vänner var hemma hos farmor och farfar och i huset dök det upp flera beväpnade män och jag lyckades ringa 112 men hamnade hos nån nybörjare som var jätteseg!

Johan följer med till Åkersberga imorgon. Han är nyfiken på bebis så varför inte tänkte jag :) Helt okej för mamma och pappa också. Andreas, Isabell och Henry hämtar oss vi Danderyds sjukhus och så åker vi ut till mamma och pappa där det väntar grillning på kvällen om jag förstått det rätt :)

"Hey vad är upp?" löd ett sms jag fick igår! Antog att det var en direktöversättning av "whats up?". Tyckte det var lite kul :P


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oh vad myyys :)



Trodde du skulle åka idag, därav mitt SMS. :D var lite för ivrig

2010-07-30 @ 20:09:52
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kajsa

Jag vet, jag har svarat :D

2010-07-30 @ 20:19:08
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Härligt me sällskap på resan =)

2010-07-30 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0